Ont i halsen

Idag tycker jag att Ville är "så gott som" frisk. Han verkar inte ens vara snorig längre. Skönt för lillplutt. Fast jag hörde imorse att han började hosta. Hoppas han inte får ont i halsen eller nåt.
Jag börjar  också få hosta och ont i halsen. Täppt i näsan och huvudet är en aning större.
Nässpray är nog en utav de bästa sakern som uppfunnits.

Inatt var skrutt ganska duktig ändå med sömnen. Han vaknade iof en del och vid 2-taget bar jag över honom till vår säng. Vill inte tvinga honom sova i sin egen säng när han inte är riktigt 100. Han hade säkert somnat om.. men lite ego var jag nog allt också. Det är ju så mysigt att ligga o sniffa på honom. ;)

Vår lilla korv har verkligen börjat visa tendenser på att bli arg. Om man tar nåt ifrån honom vid fel tidpunkt eller om han ramlar (i soffan) så han inte når leksaken, ja då blir han arg. Haha. Lilla älskling...

Hade tänkt göra pannkakor idag till mamma o mig. Hon kommer snart o ska gosa med Ville.
Men så kom jag på att hon äter GI. Då gick det åt skogen. Tror inte jag ens har nåt hemma som skulle kunna vara GI-anpassat. 
Får det lov att vara lite tomat, gurka och vatten? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0