Som ett album

Idag har dagen spenderats hos Lilian och hos mina päron.
Kladdkaka och falukorv har stått på menyn. Samt lite pulka med Ville. =)


Lilian rultar runt med Axel ;)


Lilla plutt...


Mamma Pethra med lilla Axel


Lilian och Ville busar


=)


Pethra och Ville


=)


Ville i sjalen hos Pethra... Hon visade hur man knyter den så att han kan sitta i den nu som "stor". Jag ska övaövaöva!


Min lilla plutt...


Kladdkakan var supergod. Jag hade bestämt mig innan för att INTE äta av något eventuellt fikabröd. Men vad gör man... hur stark är man... Inte alls. Aaaagh. Men men, imorrn är en ny dag. ;)
På nåt sätt lyckade jag missa att ta kort av lilla Charlotta! Mycket dumt. =(


Jomenvisst... lite kul vare nog... =)


Pappa springer.. =)


Min söta lilla pulkaåkare.


Nu har det åkts färdigt och man är härligt rosig om kinderna!


Gav Ville majskrok idag, som mormor hade införskaffat. Det verkade lite roligt. =)


Man undrar ju vad han tänker på.... snutt....


Vår alldeles egna lilla rult. ;)


Han vill gå till hunden. =)


Leker med morfar


Myser med mormor



Nu har jag fått honom att somna. Det tog bra länge idag mot vad vi har blivit vana vid. Tog nog 1½ timme igen.
Han bara skrek och skrek. Fick honom att äta nu för en stund sedan och det verkade göra susen.
Jag ser fram emot min "sovmorgon" imorrn... Kristian får nog ta och ge honom gröt om det inte tajmar med amning. Känner att jag måste få sova lite ostört.

I övrigt vill jag påminna inbjudna om att vi senast nu på lördag vill veta om man kommer/inte kommer 31:a jan. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0