Tidig natt

Kvart över åtta damp vi i säng igår... Ville var vaken och hur lycklig som helst, så han fick komma och "sova" i vår säng. Med "sova" menar jag förstås ligga och sparka och prata. Men runt en timme senare så la han sig faktiskt på sidan o somna. Gulle. Så duktig. Jag somnade innan kl.22, för Made in Sweden hade inte slutat kom jag ihåg.
Ville vaknade ett par ggr inatt, som vanligt, för nappen. Sen mat vid 05 och sen mellan 06:30-07:30 är det lite luddigt. Tror vi somnade några min hit o dit. Känns iaf att man sovit lite längre än vanligt. Skönt.
Tror det får bli en sån kväll idag med faktiskt. Och då har man ju en "anledning" att ta över Ville till sängen också... ;)

Snart ska vi iväg på utvecklingsbedömning. Antar att det är väga-mäta också. Sen till mormor som sagt.

Jag känner mig rätt lugn inför lördag nu ändå. Känner att jag kunnat gå igenom huvudet vad som ska sägas. Vet att det kommer ta mer än 5 min hela proceduren. Det var lite målet. Att det inte ska gå på 2 min och sen vara klart. Hehe
Men det blir nog bra. Men jag längtar lite till vi kan säga "Nu är det fika!" ;)

Nej nu äre snart dags att traska...


Här har han ner min mobil på golvet. Den låg på laddning.


Här är han en glad ligist strax efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0