Parken Zoo

Idag gjorde vi slag i saken och åkte till Parken Zoo. Årskorten måste ju användas!


Tittar på tigrarna.


Tittar på krokodiler.


Strosar omkring.

  
Tittar på små apor.


Går ju helst själv nu förstås...

  
Vår lilla känguru-unge. =)


Häst känner han igen. =)


Och så var det dags att åka hem. Somnade i bilen, nöjd efter utflykten. =)



Vi hade Elias här igår. Sosso lämnade av honom vid fyra-taget. Allt frid o fröjd och vi lekte och hade oss i flera timmar. Men när han somnade så gick det inte så bra. Han somnade 2 ggr, men när Kristian bar upp honom till vår säng så vaknade han och blev jätteledsen. Tyckte så synd om honom så vid halv tio ringde vi och sa att han vill hem. Men nu har vi iaf provat en första gång! Det blir absolut fler ggr, för till slut så kommer han vänja sig och kunna sova här utan problem.
Vi hade kunnat fortsätta sjunga/klappa/vyssja honom tills han somnade, men då hade han ju somnat av ren utmattning mellan tårarna. Så ska det ju inte vara. Han ska kunna somna här glad och trygg, annars hade det bara blivit jobbigt för honom om han vaknat på natten och allt börjat om igen.
Det var iaf skönt att han, fastän han var ledsen uppe i sängen, gick och kramade oss och var glad när vi var här nere. Strax innan Sosso kom och hämtade honom så kom han och satte sig grensle i min famn och kramades. Lilla gullunge...
Han var sååå trött, för när de kom hem så hade han somnat på 2 min och sovit hela natten. Hehe..Stackarn... Måste varit jobbigt för honom när vi försökte söva honom här.
Men, som sagt. En dag kommer det funka! Vi ger oss inte. =)


Ikväll ska Kristian och jag ha tvspels-kväll. Jag köpte Sonic Mega Collection till Ps2 häromdagen. Alla härliga gamla fina Sonic-spel finns med där i. SÅ roligt! Så ikväll när Ville har somnat, då ska det liras!

Imorrn åker vi på kryssning. 30-års kryssning! Kristians 2 kompisar har bjudit med sig ca 20 kompisar. Blir säkert kul!
Fick tag i en tröja igår på Vila också, så det passade ju bra inför kryssningen. Hade kvar presentkort där sedan jag fyllde, som jag fått av Kristians familj. Har inte känt förrän nu att jag hittat nåt klockrent. Lite har jag handlat förut, men jag hade kvar på kortet.

Nu är Kristian på stan och klipper sig... Skulle hitta nån tröja till imorrn också. Det är så bra med presentkort! ;)

Nu tror jag lilla skrutt vaknar.. vagnen rör på sig.. =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla finaste ungen

2009-07-31 @ 15:02:06
URL: http://[email protected]
Postat av: Belinda

Så fina bilder på Ville :) Gullungen ! :) Hoppas ni får de skoj på kryssningen :) .

2009-08-01 @ 11:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0