Hudutslag

Har fått hudutslag. Helt plötsligt bara. Röda utslag, ser ut som myggbett nästan. I början kliade de inte alls, men nu kliar det en del.
Vi läste på fass.se och insåg att det var av hostmedicinen. Och mamma läste vidare nånstans där det stod att det kan ta 1 dygn innan de visas på huden. Tog medicin igår kväll, men bestämde mig för att det var sista dosen eftersom jag blir sååå jäkla trött av den. Och ja, tur var väl det.
I samband med andningssvårigheter skulle man kontakta läkare, men nå sånt har jag ju inte.
Har visserligen både svårt att svälja och svullen i svalget, då man också skulle kontakta läkare omedelbart om man har det, men det är ju pga förkylningen.
Nåja, det går bort.

Helg imorrn... Känns som den här veckan bara försvunnit. Inte varit ute knappt. Stackars lilla Ville.
Men han var iaf ute i lekparken idag med sin pappa. Träffade sin farbror och sina kusiner också.
Han har ju iof varit sjuk han också, så sååå dåligt samvete för att vi inte varit ute kan jag inte ha.
Får se till att ta mig ut imorrn nånting.
Men det är svårt, den här förkylningen känns inte som en vanlig en.
Har varit så himla trött hela tiden. Och det gör ont i halsen, konstant. Inte bara när jag sväljer.
Idag är det absolut bättre än igår, så jag hoppas på att det imorrn är på G att försvinna.
Måste ju till Vilsta marknad i helgen!

Nehe, lite glass då. Jag har ju faktiskt ont i halsen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0