Målande och namngivning

Ibland blir det blogg-torka. Som nu. Orkar icke egentligen, men nu är det så längesen att jag känner att jag måste skriva lite vardagliga grejer här.
Helgen blev en målar-helg igen. Det är härligt att vara ute i solen utan att pressa. Jobbar man samtidigt så slår man 2 flugor i en smäll. Lite färg har jag nog fått...

Det blev målande fre och sön, men på lördagen var det dags för Virans namngivning där jag och Kristian agerade faddrar. Blev en fin tillställning trots att jag skakade som ett asplöv när jag läste upp brevet vi skrivit till Elvira. Hehe. Mamma sa att det inte märktes, så det känns ju bra det iaf. Fan att man ska vara så dålig på att känna sig bekväm att tala inför folk? Spelar ju liksom ingen roll vad det är för folk. På Villes namngivning skakade jag också och där kände jag ju i stort sett varenda en. Nåja. Det blev hur som helst väldigt lyckat allt de hade planerat!

Igår blev det då alltså målande igen och grillning hos mamma o pappa. Snart verkligen klara med målandet. Sorgligt och kul på samma gång.

Nu har jag en väldigt aktiv liten skrutt här bredvid mig som inte gillar att jag sitter här o skriver. Nyss när jag började så satt han och lekte lugnt och stilla för sig själv med sina leksaker. Nu vill han umgås. ;)

Så, hej hej!

Kommentarer
Postat av: Denise

Jakob sa att han tyckte du verkade vara den enda som INTE var nervös där uppe, så nej, det märktes inte =)

2009-06-02 @ 10:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0