Midsommar

Midsommar var precis som midsommar ska vara. Gooood mat, familjen, vänner, midsommarstång, härligt barn-skratt, vuxen-skratt, spela spel, regn och diverse godsaker såsom paj, godis etc. ;)

Jag och Ville åkte hem kvart i elva, då hade han redan sovit några timmar. Då skjutsade vi även hem gammelmormor. 
Gick hur bra som helst att kränga på honom kläderna och in i bilen.
 Han tittade på mig lite konstigt när vi var hemma, men det är klart.. Komma där och åka iväg med honom mitt i natten. Gav en till flaska välling och sedan sov han med mig utan ett knyst, hela natten. Kristian tog soffan sen när han kom hem.
Vid kl.06 var det midsommardagen tyckte Ville. Nu ska vi strax sova igen tänkte jag. =)

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Grilla, tänkte jag. I stort blir det nog bara en lugn dag här hemma.
Leka med lilla Ville, det är väl det som står på agendan. Vad jag älskar den ungen.

Bilder från gårdagen kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0