Mot bättre tider

Lilla skrutt sitter så fint och leker i sitt lilla lekhörn härnere. Han är utvilad och pigg. Inatt var en jättebra natt. Han somnade vid 19:30, vaknade en gång, vid halv fyra. Nappen och lite handhållning i hans säng så kunde vi sova 2 timmar till, sen blev det bus i familjesängen. =)

Mina utslag är på väg att försvinna. Skönt det. De enda som kliar lite är de i ansiktet och de kom sist igår kväll så.

Min förkylning är också på G bort... hostan är kvar och det gör lite ont när jag sväljer, men annars är det rätt bra faktiskt!
Hade skitont i örat inatt, men det har nästan försvunnit nu. Härligt. Kan man få njuta av helgen åtminstone. =)
Jag måste verkligen till marknaden. Måste ha kokosbollar! ;)

Nästa vecka blir roligare än den här veckan kan jag lugnt säga. Tisdag ska vi till Parken Zoo med Pethra, lilla A, Lilian och Vira. På onsdag till Kolmården med mamma, Donny och Emmy. På torsdag, fika hos Pethra o Martin?
Och på freeedag är det midsommar! Som vi ska spendera ute hos mamma och pappa. Åååh vad gott med midsommarmat! Senapssill, prinskorv, rödbetssallad... etc. Yummie!
Och så är det ju Villes första midsommar förstås. Lilla plutt... Dansa grodorna är ett måste. ;)

Jag hoppas jag kan sätta igång med springandet på måndag igen. Jäkla förkylning och jäkla knän.
Men vi ska springa i skogen nu, så då kanske det underlättar för knäna. Hoppas det, så jag slipper köpa otroligt dyra löparskor.

Nu är nog huliganen trött igen.. Busat runt i 2 timmar och jag ser att det gnuggas ögon. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0