Sjuka

Jag skulle vilja ta en kedja, stoppa ned i halsen och dra upp och ned av bara fan! Det kliar och det gör ont. Det hostas och det nys. Mina öron känns som de ska explodera snart. Har sovit kanske 2 timmar inatt för unge herr Ville kunde inte alls komma till ro utan vaknade varje kvart hela natten. Från runt tre-halv fyra sov han till halv sex... men innan dess var det typ ingen sömn alls. Nån kvart då och då.
Han är ju inte heller klockren så det är klart det är jopbbigt för honom.

Kände bara att jag inte orkade springa in varje kvart till hans rum, så från ett-taget sov han med oss.
Jag ber till nån högre makt att han ska vilja sova typ hela förmiddagen, så jag också kan vila.
Stackars Kristian måste snart gå och jobba.
Det här var nog rekordet förresten. På den sämsta natten sedan han föddes. Vi är bortskämda med sömn, det inser man när det kommer såna här nätter.

Gnäll gnäll gnäll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0