Skitgöra

Jag ska sluta göra saker här hemma. Så den som vill tvätta/diska/handla mat/laga mat och plocka undan här hemma, välkommen.
Ska helt enkelt se hur lång tid det tar innan allt förfaller. Kul test va?!

Nej, kanske inte.
Men ibland är man trött på skitgörat.
Ibland är det det bästa som finns, att göra fint för sin familj.
Men idag, är det det värsta som finns.

Parken Zoo here we come.


Sen undrar man ju.. den som fått sova 8 timmar ostört en hel natt, är det inte den människan som borde vara en jävla solstråle när den vaknar?! Bara undrar.

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag förlorar alltid sånna där test! Jag har mkt lägre toleransnivå än de jag bott med >=(

2009-06-16 @ 15:00:01
Postat av: Carola

Hmm.. den tanken har jag haft mååånga gånger :) men det är ju bara för att det är oftast jag som fixar det i vårt hushåll också.. :( hemma själv varannan vecka m 2barn o allt som ska göras hehe blä, säger jag bara ibland.. kram

2009-06-17 @ 11:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0