Sandlådan

I söndags var vi i lekparken med Sosso o grabbarna. Ville är rätt duktig på att INTE äta sand faktiskt. Såg honom inte en enda gång försöka ens. Men det kommer väl...

 
Kollar på när pappa spelar tennis några min innan avgång till lekparken.

  

  

  

  

  

     


Sen var vi en stund hos Pethra, Martin o Axel för att fira Martins födelsedag nästan 1 månad försent. Hehe
Tyvärr tog jag inte med mig kameran dit.

Igår var vi ut till mamma och pappa för att fira Emmy (lillebrors tjej). Jag och Ville åkte dit redan på förmiddagen. Satte upp hans lilla pool och han hann med att bada 4 ggr under dagens lopp. =)

  

  

  
Ville fick snöret från Emmys paket. Uppskattat! ;)

Imorrn är det mammagruppen som gäller. Hoppas förstås att vi sitter ute. Sen är det till att springa på kvällen!
Nu var det längesen för jag har haft en förfärligt envis hosta. Nu har den gett sig, till 98%. Dessförinnan var det mina knän som sa ifrån. Nu är det dags att ta tag i det här igen. Jag som var så duktig och lyckades springa hela rundan förra gången. Oså gick det såhär.
Nåja, nu ska vi springa i skogen istället, så mina knän borde bli mer nöjda. Vill helst slippa köpa dyradyra skor att springa i.
Jag tror åtminstone att vi ska springa imorrn? Cicci? Får ta o höra med henne o de andra. =)

Får se om vi åker ut till mamma o pappa imorrn förmiddag med Lilian o Vira. Känns dock lite stressigt eftersom vi ska vara hos Jenny halv två. Fast ja.. åker man ut vid tio så hinner man ju vara där ett par timmar.
Ska bli spännande att se när Ville vaknar imorrn. Är det som idag så är hans sov-stund mitt i när vi ska till Jenny.
Får rucka lite på det om det blir så...

Helgen blir fullt upp. Eller nåt. Kanske inte. Hehe. Kristian ska ut med "herrklubben" på fredagen, så då blir vi ensamma heeeeela dagen lång. Ända från typ 10 till natten. Är det fint väder så vill jag ut o bada!
Lördagen ska vi till moster Marita för att fira kusin Élaine som snart fyller 20 år. Kristian ska dock inte med för han ska måla tak här hemma. Alla grannar målar samtidigt. Kul för honom att måla bakis. Eller inte.
Sen får vi väl se vad som händer på kvällen... Kanske mor och jag skulle ta och "slå klackarna i taket" som man säger?
Men men, det blir väl inte så kan jag tro.

Vissa människor borde vara mer rädda om det de har....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa jag vill springa :P Hoppas ni får trevligt hos Jenny... känns tråkigt att inte kunna följa med. Men du får försöka få med dig Jimmie, så att Lucas och Ville får träffas... va längesen nu ju ;)

2009-06-23 @ 22:15:06
Postat av: Cicci

Jaa jag vill springa :P Hoppas ni får trevligt hos Jenny... känns tråkigt att inte kunna följa med. Men du får försöka få med dig Jimmie, så att Lucas och Ville får träffas... va längesen nu ju ;)

2009-06-23 @ 22:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0