Alone

Äter godis och chips. Av det som blev kvar från igår... Gäller att passa på nu innan vi kör igång.

Sitter helt själv t o m. Kristian är ute och svirar och Ville ligger och sover gott med sin mormor.
Han låg i sängen halv åtta, jag kom hem runt tio i och då sov han redan. =)
Först kände jag att han kunde sova där om det var så att vi var kvar när det var hans läggdags... men sen kände jag att han lika gärna kan sova där hur som helst. Hålla sin mormor lite sällskap. ;) Med betoning på _lite_ sällskap, eftersom han då redan somnat. Dock tror jag att mormor också redan somnat... hehe
Så himla skönt att han (iaf inte än) kommit in i den där fasen när bara mamma/pappa duger. Visserligen kan han vara lite så på dagarna, men iaf inte när vi inte är med. Då går det absolut lika bra med t ex mormor.
Nästa lördag ska han vara hos farmor och farfar hela dagen och det tror jag kommer gå alldeles utmärkt det med.
Då ska vi åka till Karlstad för att se lilla lillebror spela teater. Ska bli nice! Förutom den långa bilfärden. Alltid jobbigt att åka bil längre än en timme.

Nehe, lite mer godis då. ;)


Ville på pottan han fick av farmor och farfar i julklapp. Han ramlade dock framåt.
Fick tag på huvudet så han slog inte i, men ändå. Hehe. Får vänja honom vid den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0