Bebisgråt

Idag har dagen spenderats med Lilian och Vira. Och Ville förstås. Kristian också på ett litet hörn.. =)


Mamma Lilian och Vira
Det här var det närmaste ett leende som fastnade på bild idag från Vira. Hehe


Min lilla huligan


Bebbarna var inte sådär jätteintresserade av att vara med på bild idag. ;)


Ville rev och slet i Vira. Tog av hennes strumpa och allt vad han gjorde. Vid ett tillfälle tog han hennes hand så hon började gråta t o m. Kanske blev för hårt för henne. Lilla snutta. Och Ville började också gråta då när Vira blev så ledsen... haha... Sympatigråt eller vad det nu var.

Idag, innan de kom, så låg Ville och sov på mig och jag tittade på serien Barnmorskorna. Då var det om en pojke som kom i kejsarsnitt och när de skulle kolla honom så började han gråta och skrika, som barn ska när de kommer. Ville, som då egentligen sov, tittade upp och började gråta hejvilt. Han var såååå ledsen. Tog en bra stund innan han lugnades. Ville kramas en stund innan han var tröstad. Min lilla snutt... Hörde bebisen gråta och då blev han också ledsen. Kände mig iof ganska elak för jag skrattade jättemycket, men det var omöjligt att låta bli. Han var så gullig när han helt plötsligt tittade upp och instämde i gråtet med den lilla bebisen. =) Lilla älskling va han är bäst...

Tänkte idag att jag skulle skita i gå-stolen. Den ska ändå snart bort så den inte hämmar hans gång eller nåt sånt. Det gick till kl.14, då kände jag att nej, han måste ned i den. Hehe. Lika bra att ta bort den snart... vi blir så bekväma med den. Man vet att han är nöjd o glad i den liksom och man hinner själv göra det man nu ska göra. Nåja.. ett par veckor till...

Nej nu äre dags för välling och sova. För Ville dådå. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0