Farligt farligt

Ojojoj, nyss höll det på att sluta illa.
Ville låg och sov i vår säng, as usual. Kristian va däruppe med honom och kollade tv för jag kollade på det jag ville se härnere. Kristian går ned för att ta nåt att dricka eller vad han gjorde. Han går upp och jag hör honom skratta lite och prata. Vad nudå, tänker jag och går upp och får reda på att lilla busen Ville hade vaknat och "krupit" till fjärrkontrollen som låg farligt nära kanten nere vid fotänden.
 Där satte han sig och bytte kanal. Haha. Jäkla busunge. Man brukar ju höra honom när han vaknar, men inte nu.. Nej nu såg han sin chans att titta på det han ville titta på. ;)
Så när Kristian kom upp satt han alltså där, farligt nära kanten... tittandes på tv. ;)
Det blev omöjligt att inte prata och busa lite med honom så nu är han ju förstås klarvaken.
Men vad gör det... Ska gå upp och mysa lite nu med min familj. =)

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Jag minns en gång Toni var liten och ramlade ur min säng när han vaknade och slog i elementet, han sa inte ett knyst men vart ledsen när han såg att jag blev orolig. hmm hehe

2009-04-01 @ 07:38:19
Postat av: Leo

ja de kan dem också, he he. va sött!



matilda har faktiskt ramlat från sängen en gång, innan jag fattade att hon kunde ta sig upp själv. det va inte roligt, men jag va ju tvungen att gå på toa, he he



kram kram

2009-04-01 @ 11:48:55
URL: http://sweetlikechocolate.blogg.se/
Postat av: Mamma

Mormors lilla bus, passar på när pappa går därifrån, det var väl nåt annat program han ville se.

2009-04-01 @ 16:11:35
URL: http://[email protected]
Postat av: Denise

Haha, vilken skruttunge! Snart får ni skaffa barnlås på de barnförbjudna kanalerna ;)

2009-04-04 @ 10:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0