Härligt väder!

Idag har vi varit ute och gått en halvtimme i det finfina vädret. Skulle ha gått ut och gått med Annie idag, långpromenad, men eftersom Ville är dålig och spyr ibland när han hostar så kändes det inte som en bra idé. Men jag ville ändå att han skulle få lite frisk luft så vi lufsa omkring här i Slagsta en stund, sen gick vi hem och han fortsatte sova ute i vagnen.

Natten var rätt okej ändå, förutom att jag blev ruskigt irriterad. Fyfy. Ville vaknade vid 01-snåret och skulle vara skitpigg och sitta upp och allt. Då tänkte jag att nej det blir ju ingen sömn inatt för han vaknar ju alltid vid 05 och ska ha mat också... Där låg jag och irriterade mig helt i onödan, för när han väl somnade efter ett tag, så vaknade han inte förrän 06:20 och då är det legitimt att gå upp. =)
Blir ju lite knas med sömnen när han är sjuk. Han vill sova mer på dagen och det gör ju att natten blir lite lidande.
Men han är faktiskt duktig ändå vår lille pojke, till slut lägger han sig (oftast) och sover när han märker att vi inte vill leka med honom.

Snart kommer mamma hit och ska vara med honom en stund så jag kan åka och handla mat och diverse. Känns enklast så så man slipper torka spyor i affären. ;)

Kommentarer
Postat av: Leo

hej marie!

va tråkigt att ville e också sjuk. det verkar som han har samma sak som noah haft. det e massa skit som går nu men vi får se fram emot våren, eller hur?! idag har det varit underbart väder, helgen blir nog likadan skulle jag tro. har hört det!



hoppas ville blir bra nu så ni får njuta av helgen.

kram till er båda!

2009-03-26 @ 22:36:28
URL: http://sweetlikechocolate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0