Huligan

Precis hemkommen från Mammagruppen som idag träffades hos Cicci och Lucas. Lucas sov hela tiden, så Ville axlade manteln som huligan idag. Haha. Rev o slet i bebisarna och där nångång i slutet örfilade han lilla 5-månaders Melvin. Jätteledsen blev han. Melvin alltså. Ville var rätt nöjd.

Nu ligger han ute och sover i vagnen... Kan ju hoppas på att han gör det en timme till kanske.

I förmiddags var vi ute och gick Ville och jag. 40 min. Helnöjd eftersom det var sånt jäkla fint väder idag. Sen kom mamma och hämtade oss för att än en gång (tack) ta oss för att handla. Det är jäklar va svårt det ska vara att få det att gå runt varje månad. =(
Nu äre iof så också att det helt plötsligt drogs 700 kr från mitt konto som jag trodde var dragna för längesedan.

Ville sov inte en timme till, han vaknade precis. Såg små viftande armar där i vagnen utanför. Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0