Krypa?

Hipp hipp hurraaaa! Idag fyller min gos år. 29 bast, som man säger. Fest nästa år. ;)
Det blir lite god mat och lite ost och kex aka flatbröd, ikväll. Med påskmust light. Skare va så skare! Hehe

Hans päron kommer hit och fikar sen. Det var jäkligt svårt att köpa fikabröd idag. Normalt sett tar jag ju bara det jag själv tycker om typ och hoppas på att alla andra gillar det också. Ego.
Men nu när vi inte ska äta sånt så blev det mycket svårare. Då vill jag ju inte ta sånt jag tycker om så jag blir frestad. Hehe. Aja, det blev nåt som jag tycker om och nåt jag tycker mindre om. Det blir bra.

Ville blev plötsligt akut trött. Han satt och fick lunch och precis när vi skulle börja med efterrätten så började han gnugga sig i ögonen och de sjönk nästan ihop. Snabb som attan var jag med att tvätta av honom och lägga honom i sin säng där han somnade på 2 röda. Nu kommer han iof inte kunna sova mer än 30 min för kvart i ett ska vi vara på bvc.
Jag är lat idag och tar bilen, men det får man vara ibland.

Ska lämna babygymmet till Lilian medan vi ändå är där vid bvc. Ville ligger ju inte i den längre så då kan de lika gärna låna den.

Btw! Idag kröp han nästan. Jag stod i köket och hörde hur det lät om händerna sådär när man kryper. Kollade ut och jaaa, han kröp med ena benet och det andra låg under. Haha. We´re getting closer...
Han kan iaf resa sig sittande från liggande nu, det märkte vi för några dagar sedan. Men sen om han vill alla gånger eller inte, det verkar inte höra till saken. För ropar man så kommer ju nån o plockar upp, oftast. ;)
Sen rullar han dit han ska, så tar sig runt omkring gör han.

Det är inte så jobbigt att vara utan gåstolen som jag trodde. Han gnäller lite mer för han vill ju inte vara på golvet, men efter en stund så ger han sig och börjar leka istället.

Besiktningen av bilen kom ut nästan fläckfri. De anmärkte på den trasiga sidospegeln, som varit trasig sedan jag köpte den. Minsann ingen som anmärkte på den förra besiktningen. Men men.

Ooops, nu vakna Ville!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0