Leklandet

Idag har vi varit på Leklandet med Pethra, Axel, Lilian och Elvira. =) Mysigt att vara där och det blir nog ännu bättre sen när Ville är större och verkligen kan leka typ i hoppborgen osv.
Sen gick vi och träffade mamma. Vi åkte till Tunapark för att leta lite kläder. Hittade nada. Fan att det ska vara så svårt. Men men, ett par månader till så ska väl kläderna sitta som ett smäck! ;) Beach 2009... Yeah!

Vi började med fas 2 idag i Gi. 2½ kg hade jag gått ned på de här 11 dagarna. Känns bra. Men fler ska det bli. Ca 7 kg till, sen är jag där jag velat vara i flera år. Och där ska jag tamejfan stanna också. Inge mer jojo-bantning. Orkar icke.

Imorrn är det lite fest hos mamma och pappa. Vi syskon med respektive ska dit och äta lite gott och sjunga en förjävla massa singstar. ;) Rick och Nikolina är förstås inkluderade i syskon med respektive. Hehe
Ska bli kul! Ville ska sova hos sin farmor och farfar. Och farbror med förstås. =)

Nu är Kristian uppe med Ville och ska få honom att sova. Blir lite sent ibland när vi inte går upp med honom och lägger oss vi med. Idag tänkte vi kolla på Världarnas krig härnere, så jag hoppas han somnar gott fastän han kommer ligga själv. Det är lite roligt när man vaknar på morgonen. Hans fötter i mitt ansikte och hans huvud mot Kristians ansikte.
Lilla söt... Det blir bara roligare och roligare med honom.

Den här veckan är sista veckan han får använda gåstolen. Vi ska lämna tillbaka den till Micke o Sosso efter helgen.
Det blir bara en vana att sätta honom i den så det är lika bra att ta bort den.

Idag var vi även ute hos mamma på förmiddagen dit Villes gammelmorfar Lars med fru Inger kom för att fira mamma.
Blir inte så ofta man ses så det är trevligt när det väl händer. =)

Nu hade Ville somnat tydligen, så på med Babywatchern och fram med jordnötterna! ;)










Lilla A. =)


Sist.. och faktiskt också minst. Hehe. Elvira aka Sälen! ;)



Bilderna är förresten tagna med mobiler... därav kvalitén.

Kommentarer
Postat av: Lilian

haha hon ser ut som hon åker raket. :)

2009-03-20 @ 21:06:22
URL: http://lillzan.blogspot.com
Postat av: Nikolina

Hehe vad sööt s ses ikväll. Vilken tid?? Kram

2009-03-21 @ 09:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0