Lite kläder och en förjävla bra film. ;)

Idag har det shoppats lite. Köpte en omlott-tröja och 3 hipsters på Vila (för presentkortet jag fick när jag fyllde år). Har kvar på presentkortet så nåt mer ska jag hitta om ett tag. 1 skjorta på H&M. Sedan sånt där tråkigt, men som man måste ha, mascara och foundation. Sjukt dyrt sånt där.
Det roligaste att shoppa var ändå när jag nyss kom till Ica Maxi och såg att Svärdet i stenen kommit som Specialutgåva.
Me like. =) Börjar få en ordentlig samling nu med både Disney-filmerna (köper alla Specialutgåvor) och Astrid Lindgren-filmerna (de prenumererar mamma på åt Ville). Det blir roligt för honom när han blir äldre.
Fast det där lät ju rätt tråkigt när jag tänker efter, att det roligaste att shoppa var en Disney-film. Hehe
Det är nice att köpa kläder också, men eftersom jag inte är nöjd med hur jag ser ut än så är det inte skitnice.
But it will be!

Pojkarna är och leker med Jani och Elsa. Det är väl nu jag borde passa på att göra sånt jag inte tycker att jag hinner annars. Som att kolla på Gilmore Girls kanske? Nja. Lär väl bli framför datorn med min cola zero.

Imorrn ska det bli röj! Eller nåt. Singstar iaf! Får ta igen det jag inte kände att jag kunde sjunga förra helgen. Känns som man kan skräna lite mer när inte Ville (eller någon annan bebis heller för den delen) är i samma bostad. =)

Dock har det tyvärr fallit bort en hel del människor som man önskat skulle vara med. Butbut, så är det ibland!

Min känsla idag; bestämd.
Bestämd att klara det här med vikten, en gång för alla. Jag hatar provrum.

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Du fixar det :)

2009-03-27 @ 20:28:38
Postat av: pethra

Vårt år är i år. For real. Hoppas ni får det skitasakul ikväll!

2009-03-28 @ 19:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0