Mycket dyrt

Torsdagens meny..

Frukost: ½ omelett och c-vitamindryck

Lunch: Kycklingfilé med coleslaw + grönsaker

Middag: Korv med coleslaw + grönsaker

Mellanmål och kvällslyx blev mörk choklad och nötter... as usual. Har för mig att jag åt nån morot där nånstans också. Hehe

Fredagens meny

Frukost:
Ägg och bacon + c-vitamindryck

Lunch: Kycklingfilé med coleslaw

Middag: Korv med coleslaw + grönsaker

Mellanmål samma as yesterday, typ. Är inte så varierande just nu med nåt. Coleslaw funkar ju till allt. =)



Idag har vi fått besök av Villes mormor som var här och lunchade med oss. Sen bar det av till Ica Ekängen med henne där det inhandlades än mer dyra varor. Hmpf. Gi är fan dyrt att leva efter. Visserligen köpte jag en hel del till Ville också, men ändå. Pengarna bara rinner mellan fingrarna.

Imorrn ska Ville spendera dagen hos sin farmor, farfar och farbror. Då ska vi ned till Donny i Molkom och se på när han axlar manteln som Hamlet! Spännande!

5:e dagen med Gi och jag har fortf. ett visst sug. Visst är det mindre sug, det är det, men litegrann finns det där ändå...
Kristian tror att jag inte mår illa den här gången pga variationen med maten. Även fast den inte är sååå varierande, så är den iaf mer varierande än förra gången när vi åt i stort sett samma sak _varje_ dag. Nåja.. jag skiter i vilket, bara det syns på kroppen om ett tag.

Ikväll är det lite av en grabbkväll här för K. Spela med Kim o Jani. Så jag o Ville får väl sätta oss däruppe när det lider mot sovtajm för honom. Inte mig emot iof. Då kan jag kolla på Gilmore Girls-skivorna. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0