Rivstart, once again.

Idag har jag och Ville varit med mamma och Sofia till Ica Maxi. Det inhandlades till rivstarten i Gi som vi kör igång med på måndag. Gah, som jag har längtat. Har inte velat köra nåt sånt här medan jag ammat. Man ska helt enkelt inte banta när man ammar. Men nu ammar jag bara en gång på morgonkvisten per dag, så då tycker jag att det inte spelar någon roll. Skulle det vara så att sista mjölken försvinner then so be it. Jag har ändå ammat så länge som jag hade tänkt mig.
Ville helamma 6 månader och delamma minst 8 månader. Lilla skrutt blir 8 månader imorrn. =)

Det jag längtar efter mest (förutom det självklara, viktnedgången) är att slippa sötsuget. Jag har sååå dålig självkaraktär. Faller för frestelser så jäkla enkelt. Förra gången vi körde Gi (strax innan jag blev gravid), så försvann sötsuget nästan omedelbart i rivstarten. Lyckliga dag. Jag ska kunna ha mina skinny-jeans innan Ville blir 1 år.
Jag kunde ha dem när jag gick ned inför Thailand-resan, men det hade inte skadat med ett par kg till den gången.
Första delmålet är -3 kg. Andra delmålet -6 kg. Sista delmålet -8 kg. So, wish me luck! =)

Nu hör jag mina pojkar komma ur duschen!


Fjärrkontroller är roligt

Kommentarer
Postat av: Denise

Yikes, redan 8 månader... Stora killen!

2009-03-09 @ 11:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0