Skatteåterbäring

Precis varit inne och kollat min deklaration. Thank god. Längesen jag fick tillbaka. Det tackar vi lånen för. ;)
Kristian ska enligt hans också få tillbaka, dubbelt så mycket som jag. Men han måste lämna in lite annat också så vi får se vad hans hamnar på. Skulle vara så skönt om allt stämde nu. We need it.

Idag, om typ 10 min faktiskt, ska pappa besikta min bil. Hoppas den går igenom utan större anmärkningar. Anmärkningar kostar pengar så dem gillar vi inte!

Lilla Ville ligger i sin bilstol och sover. Han blev så trött efter Tunapark och Ica Maxi. Var där med mamma och skulle leta skor, på Tunapark alltså. Hittade inga alls... Alltså 36 blir för smått och 37 för stort. Vad har jag för konstiga fötter egentligen?
Sen bar det av till Ica Maxi där det inhandlades t ex Gi-limpa. Nog har man saknat mackan litegrann, det har man.
Ska bli skönt att kunna äta nåt annat än ägg o bacon typ.

Imorrn fyller min älskling år. Köpte en liten present idag. Vi har sagt att vi taggar ned med presenter, eftersom vi faktiskt har dåligt med cash. Men nåt vill man ju såklart ge. Hoppas han blir glad. =)

Nu ska jag gå och kirra potatisen. Blir stekt potatis med kebabkött och vitsås idag. Mumma! Gi is the shit. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0