Snöskit

Idag skulle vi till Öppna i Skiftinge, men den här jääävla snön som kommit satte käppar i hjulen för oss. Min vagn är ju inte speciellt snö-anpassad med sina svängbara hjul därframme, så vi fick stanna hemma.
Var ju där i måndags, så vi har ju ändå varit där i veckan, men det hade varit kul idag igen på babysången.
Nåja, får traska dit nästa vecka istället, då jag hoppas snön är borta. För den här säsongen!

Halv två kommer mammagruppen hit. Det blir chokladpudding med vispgrädde. Naturligtvis inte för mig.
Hade tänkt att göra en gi-kladdkaka först, men så verkade det vara sånt besvär bara för mig själv. Jag klarar mig utan.
Kan ta en bit mörk choklad istället eller nåt. =)
Inget illamående idag iaf. Har känt lite tendenser till det men.. ja. Det var det som stoppade min rivstart förra gången, så den här gången har jag satt målet lågt. En vecka, inte två.

Tänkte att jag skulle göra som Pethra, skriva upp vad jag äter för dagen. Så kan man vid senare tillfälle, när fantasin tryter, gå tillbaka och se vad man åt förut.

Måndag

Frukost: Stekta ägg med bacon. C-vitamin-dryck som "juice".

Mellis: 2 morötter

Lunch: Kassler med sallad på isberg, tomat, gurka, purjolök, paprika och sockerärtor. Avokadokeso till det.

Mellis: Blev ingen, glömde bort.

Middag: Tacos (utan bröd förstås)

Tisdag

Frukost: Omelett med bacon, svamp och ostfyllning. C-vitamin-dryck.

Mellis: Några hasselnötter

Lunch: Vitlökskorv med coleslaw

Mellis: Morot

Middag: Kycklinggryta med coleslaw

Kvällslyx: En liten bit mörk choklad och ett par cashewnötter



Babababa... så låter Ville nu... Kristian hävdar att han säger pappa. Hehe. Önskedröm? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0