Tand, eller?

Idag tycker jag inte att jag ser det lilla vita i tandköttet? Mycket skumt. Eller så stod jag i fel ljus. Anyway, det vore nog rätt skönt om det var en tand för då betyder det att han verkar va lugn när han får den. Men skulle det inte vara det så är det bara bra.
Han får gärna vänta ett par månader till. Jag tycker att han kan göra allt runt året. Börja gå, få tänder, säga sitt första ord. Hehe. Eller säga sitt första ord kan ju ta längre tid, men att gå och att få tänder räcker om han gör runt året.

Snart ska vi ut och gå med Cicci och Lucas. Det ser fint ut ute så jag hoppas det är skapligt varmt också.

Senare idag ska vi på 4-års kalas hos Christian. 4 år... stora killen nu ju.

I helgen är det släktträff med påskmat på menyn. Mycket gott! Svårt att hålla sig till Gi vid ett sånt bord, men jag ska absolut försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0