Återkomsten

Det gick som jag ville hos läkaren. Vi fick penicillin och en hostmedicin. Nu kör vi i 10 dagar så får vi se var vi landar.

Skulle ha varit med Mammagruppen idag, men han är så jäkla hostig och snorig så det kändes bättre att stanna hemma. Han vaknade för en 45 min sedan efter att ha sovit typ 40 min ute i vagnen, men nu sover han igen. Det blev bara lunch, sen spy upp lite, sen somna. Lilla plutt...
Hoppas han mår mycket bättre på lördag. Känns inge roligt att lämna bort honom annars. Visserligen aldrig roligt att lämna bort honom, men ni fattar.

Sååå. På lördag alltså. Lilians comeback. Eller Patriks/Kristians/Kopponens födelsedagsfirande om ni hellre vill kalla det det. Jag kallar det Lilians comeback. ;) Ska bli kul! Är alltid mycket mer när jag vet att det är sagt att det inte ska bli utgång. Det är fan inte roligt ute alltså. Nån enstaka gång, men nej, nästan aldrig.

På fredag blev jag barnlös under dagen (Kristian åker med honom till Jani o Elsa) så då ska jag (och Lilian o Vira) passa på att försöka hitta nåt till lördagen. Se om jag kan hitta nån jacka till Ville också kanske. Börjar bli jobbigt med overallen.

Fan nu vill jag att det ska gå fort det här med vikten, eller omfånget rättare sagt. Vill köpa klääääder. Har absolut inte råd, men om man går ned i vikt måste man ha nya kläder, så är det bara.
Jag vet ju att det inte kommer gå fort, för vi kör ingen svältkur precis. Äter ju "normalt" fast bättre, liksom. Nu har vi ju lagt till bröd/pasta osv, så då stannar det ju upp en stund. Plus att det blev alkohol helgen som var och helgen som kommer och det gör aldrig underverk för viktnedgång. Men kanske till sommaren, att man åtminstone känner att det bara är nåt kg kvar då.

Skulle behöva klippa mig...



        


        


        


        


           

Var tog tiden vägen?


Kommentarer
Postat av: Lilian

va liten han var på vissa bilder.. ser inte ut som ville ju.. hehe :) iofs ser inte vira ut som vira på bilderna från bb heller.. hehe hon lär ju inte se ut som sig själv nu när hon är 8 mån heller.. om du förstår va jag menar. :D



jag längtar också till lörda. min comeback till synden.. alkohol, cigg och singstar! :D

2009-03-25 @ 16:38:06
URL: http://lillzan.blogspot.com
Postat av: Denise

Härligt och se hur han växt! Gullungen =)

Läste din kommentar om nattamningen. Hon är 3½ månad nu, så det kanske är lite tidigt att sluta. Ska till BVC om en månad (!!!) så då kan jag kolla vad hon säger också. Det är iofs nästan varannan timme om dagarna också =( Mina attribut kanske inte håller tillräckligt med mjölk för att mätta henne ordentligt? Vad vet jag... Har aldrig pumpat så jag vet inte hur mkt jag har.

2009-03-26 @ 18:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0