Illamående?

Vår kamera verkar ha dött. Skitkamera. Och inte kan vi lämna den med nån garanti heller, för vi köpte den från Kameraexperten. Tydligen så ärom bluffmakare. Det var massor med folk som inte fick sina beställda och betalda saker. Tur att vi åtminstone fick våran. När man går in på deras hemsida så står det att den är nedlagd och att man ska kontakta polisen om man har varor man betalat för men inte fått. Fatta vilken tur vi hade.
Men ja, nu är det ju inte så roligt, att inte kunna skicka tillbaka den nånstans. Men men.
Det går ju att lämna in den nånannanstans också, frågan är bara vad det skulle kosta.

Idag får vi besök av Lilian och Vira. Patrik  jobbar och ska sen iväg på kryssning tror jag det var? Så då sällskapar de lite med oss istället. =)

4:e dagen med gi rivstart. Det går bra, men vart är illamåendet? Gör jag nåt annorlunda den här gången? Förra gången mådde jag skitilla hela tiden typ.
Nåja, det visar sig på måndag morgon. Så som jag får springa och kissa hela tiden så lär jag iaf ha förlorat en hel del kilon i vatten. Längtar till man börjar känna på kläder osv.

Läste en bok som jag lånat av mamma. Gi-noll! Han tycker att sånt här "vanligt" Gi är bullshit. Gi-skojare kallar han såna som förespråkar vanlig Gi. Well well. Tur att det finns människor som tror på´t. =) Vet ju att vi gick ned förra gången så.
Däremot är jag en sån som tröttnar, så det är det jag gjort efter varje gång. Kört 2 ggr.  Eller jag kan bli sådär att, jaha ja nu har jag ju gått ned 4-5 kg, nu räcker det, nu kan jag unna mig lite... oså börjar det om igen... suck.

Kommentarer
Postat av: pethra

Har beställt den där gi-noll, ska bli spännande att se om det är något att ha. :) Olika människor mår ju bra av olika sätt att äta. skönt att du slipper illamåendet!

2009-03-12 @ 18:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0