Bästa natten

Halv sju! Det var tiden då jag först hörde ett litet... "ba.... ba" Då gick jag in och han hade fortf. inte rest på sig. Låg där på mage med knäna uppdragna lite och huvudet i kudden. Man hörde ljud ibland... Och till slut satte han sig och gav av världens största leende när han såg att jag var där och sa godmorgon. Fyfan va jag älskar den ungen.
Så, det här är bästa natten hittills. Han fortsätter slå rekord hela tiden. ;)
Lade honom kvart över sju igår men han somnade ordentligt vid åtta, så från åtta till halv sju. Thank you.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja han är alltid glad den där lilla gosungen

2009-05-09 @ 15:06:16
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0