Kalas

Igår blev en mysig dag. Förs var det ju då Astrids barnkalas. Hon fyllde 3 år. Stora tjejen.
Ville var yngst, men han tittade mycket nyfiket på de sora barnen som sprang omkring och lekte.
Efter kalaset åkte jag och lämnade Ville hos hans mormor. Kristian hade redan åkt mot Globen och Guif då, men min pappa och storebror.
Så på kvällen var det alltså dags för oss i mammagruppen att dricka vin och snacka lite strunt. Hur kul som helst!
Nästa gång blir det singstar hos mig. Runt 02 inatt var jag hemma, vilket gjorde att jag förstås var trött imorse.
Mamma hade ringt och skickat sms till min ljudlösa telefon. Kvart över tio ringde hon på hemtelefonen för att höra om vi lever eftersom jag inte svarat. Hehe. Nåja, då var jag ju ändå vaken så då gick jag upp...

Vad mycket "Dear diary" det blev nudå...





Ville roffade förstås åt sig snöret med en gång. ;)


Inväntar fikat


Barnbordet


Anna gör fiskdammen redo


Astrid fiskar

  
Ville fiskade också. Han fick majskrokar, såpbubblor och fruktpuré i sin påse. =)


Astrids päron. Anna och Niclas.

        

           
Sen blev det ståj och lek både inne och ute. =)


  
Dags att sova med mormor. Fick de här bilderna på sms som gonatt igår kväll. =)


Nej, idag skulle det sitta fint med kebab. Är inte bakis, men det skulle ändå sitta fint. Hehe


Justja, på onsdag ska vi börja springa vi i mammagruppen. Haha. Det ska bli intressant.
Ja de andra är säkert duktiga alltså, jag talar bara för mig själv. Men men, orkar man inte så kan man
ju gå i rask takt. Hur som helst bra att passa på att hänga på, annars blir det aldrig av att jag börjar träna.
Så, beach 2009, here we come! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0