Längtan

"Dä"   "Dadada"    Det är orden Ville kan just nu. ;)


Inatt sov han hos oss från typ ett-taget eller nåt. Längtar efter honom när han inte sover hos oss, så ibland måste jag få stilla den längtan.

Ångest och oro, det är känslorna jag får inför att börja jobba igen. Men det är väl vanligt antar jag?
Ska ju inte jobba än på ett tag. Hoppas på januari, men det kan lika gärna bli oktober. Allt beror på dagis-platsen.
Jag vet ju att när jag väl börjar jobba igen så blir det skitbra, men jag kan inte skaka av mig de här känslorna.
Måste masa in mig till jobbet på fredag. Skriva på ett papper och allmänt hälsa på. Har blivit ruskigt dåligt med det.


Kommentarer
Postat av: pethra

I hear you.. Kram!

2009-05-05 @ 09:44:46
URL: http://nanoliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0