London, baby.

Idag har vi varit duktiga och varit ute och gått. Typ 2 timmar blev det i slutändan. Alltid så skönt efteråt när man fått ändan ur vagnen och gått ut. Skitskönt med nya vagnen också! Inga problem att gå på andra vägar än asfalt om man säger så.

Ville slocknade precis som ett litet ljus. Han var sååå trött i bilen på väg hem från hans mormor o morfar. Jag kan inte sjunga då för då somnar han, så jag nästan skriker när jag pratar istället, så det ska bli för irriterande för honom att somna. Annars hade han ju inte kunnat somna nu liksom...
Men fastän jag "skrek" o hade mig så somnade han 30 sek innan vi var hemma. Men men.. tydligen gjorde det inget så.

Nu är det fanimej snart London. Känns som det var evigheter sedan vi bokade. På fredag, då drar vi! =)

Ska ut och gå imorrn bitti igen med Cicci. Skitbra att man har nån som tar tag i att gå ut o gå. Hade nog inte varit så duktig om jag varit mammaledig utan nån annan som också är hemma.

Ju mer folk "tjatar" om det här med varför man inte vill ge sitt barn kakor/glass etc innan typ 2-3 år, ju mer anti blir jag till att överhuvudtaget göra det. Nej. Så är det bara. Vi väljer det här för att värna om hans kropp och knopp. Inte för att vara dumma. Men ibland låter det som på folk att man skulle vara elak om man inte ger? Skitskumt. Hur kan det nånsin kopplas till att man skulle vara dum mot sitt barn på nåt sätt? Fattar inte.
Nåja, alla gör som de vill... såklart.

Nehe, då tar man kväll nudå!

Kommentarer
Postat av: leo

stå på dig marie. så länge du kan bestämma så... han vet ju inte vad han missar. för honom e en banan lika gott...



va söt han e ville...de växer så det knakar våra busungar:-)

2009-05-12 @ 08:59:31
URL: http://sweetlikechocolate.blogg.se/
Postat av: donny

Ja annars blir han ju som Tom som fick bullsmet och smörgåstårta när han var 2 år.

2009-05-12 @ 18:41:57
Postat av: Denise

Frukt är godis!!! ;)

2009-05-14 @ 13:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0