Ser fram emot imorrn!

Idag har det målats lite igen. Nån timme bara, för sen kom det lite regn så då avslutade vi.
Sen blev det grillning och kladdkaka. Ja inte på samma gång förstås. ;) Mycket gott var det iaf!

Kristian är med sina kompisar och kollar på ishockey. Ville sover. Så här sitter jag. Kollar på Gilmore girls och surfar runt lite.

Imorrn blir det barnkalas och på kvällen är det vindrickning med mammagruppen! Ska bli nice att träffas utan barnen, även fast det är jättekul när barnen är med förstås.
Ska få min cykel lagad (punka) imorrn förmiddag så jag slipper gå hem sen genom hela Slagsta. Nej, jag kan inte laga punka själv för jag vet inte hur man gör. Och gud va dum jag är som låter männen göra såna jobb åt mig istället för att lära mig. ;)
En del saker är jag helt enkelt inte intresserad av. Som punka, eller byta däck på bilen. Det finns det ju karlar som kan så bra redan och kan laga åt mig. Hehe

Nehe.. om man skulle ta o kolla lite mer tv innan sänggående. Kristians sovmorgon imorrn så det blir upp i ottan igen!

Förresten, fan va nöjd jag är över att Ville slutade suga på tummen. Ett problem mindre när han växer upp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vad fan, nåt ska väl karlarna göra eller hur ;-)

2009-05-09 @ 17:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0