Sköna dagar

Jätteskön kväll igår. Grillning, bus med bebbarna, massa prat och massa godis. Me like!
Ikväll blir minst lika skön kväll. Grillning, chokladtårta, massa prat om graviditet kan jag tro (Erika är gravid) och antagligen ett glas vin ikväll också.

Har varit på stan idag och träffat Annie för en fika. Då dök Anna upp, som skulle träffa Jenny, så de slog sig ned vid oss.
Trevligt trevligt. =)

Nu kom mina grabbar in... Men innan jag lämnar så bjussar jag på några bilder såklart. ;)

     
Sjöng lite med henne i Villes rum.. sen blev hon lite kinkig så jag försökte få henne att somna i Villes säng. Det ville hon icke. Fanns för mycket att titta på. Hehe. Men efter lite trugande och sjungande så somnade hon gott i famnen.


Haft en liten solstund ute...


Muckaru?


Nu går han som tusan med gåvagnen. Dålig bild, men jag ville visa hur glad och stolt han är när han går. =)


Klart tjejen ska ha skjuts!


Finaste snutten...

Kommentarer
Postat av: pethra

Vilken jättefin bild på Vira, den på ansiktet! Och superfin på Ville också, den stora.. Ja alltså alla bilderna var ju fina, men de var lite extra fina. ;)

2009-05-01 @ 16:25:46
URL: http://nanoliten.blogg.se/
Postat av: Mamma

Finaste killen, mormors lilla gullunge

2009-05-01 @ 23:32:24
URL: http://[email protected]
Postat av: Lilian

åh va kul att han kan gå själv med gåvagnen! han måste ha en stolt mamma. :) fina bilder på vira också.. kopierar

2009-05-02 @ 07:30:08
URL: http://lillzan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0