Ute

Var även ute en stund i lekparken medan det var visning i Micke o Sossos hus. De har köpt fristående hus nu så snart flyttar de härifrån. Men det är ju i Slagsta det med så det är ju bra.


Elias o mamma Sosso åker rutschkana


Lilla Elliot. När jag frågade om jag kunde få ett leende så sa han "nej". Men jag lyckades knäppa ett ändå. ;)


Ville åker rutschkana. Inte lika roligt. ;) Hans mössa åkte ned så han såg ingenting under färden. Det var läskigt det.

  
Något uttråkad på sista bilden.. hehe


Busar med pappa =)

 
Jag och min lilla plutt


Ville i bara blöja, det måste vara det underbaraste som finns. I pyjamas är också helt underbart.


Nu ligger han och sover gott däruppe. Dock inte i pyjamas för vi har bara två och de var båda skitiga, så idag fick det bli en body och täcke. Han är inte mycket för täcke och har aldrig varit, sparkar bara bort det. Jag skulle frysa som fan, men han verkar vilja ha det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0