Kittlar i näsan

Blev bara en kort promenad i förmiddags. Hann möta Cicci, sen följde hon oss hit hem oså åkte jag o Ville till akuten där mamma satt. Hon ramlade och "tog emot sig" med huvudet i en plåtdörr imorse, så efter några timmar kände hon sig yr och fick ont. Akuten sucks. Sitta där i 5 timmar och nån kollar en i 5 min liksom. Doh.
Iaf, nu är hon hemma och det var ingen fara.
Gick till bvc innan vi åkte och sa att vi inte kunde komma på Boel-testet, så vi skulle få en ny tid hemskickad.
Mammagruppen fick också hoppas över. Men vi ses ju på lördag! Dags för mammorna att dricka vin tillsammans. ;)

Det här med pottan går riktigt bra faktiskt. Det blir bonus varje gång nu. Det gäller bara att jag blir mer duktig med att sätta honom där regelbundet efter mat/sömn.

Kristian har åkt till Kim för att kolla ishockeyn, så jag tänkte snart gå upp o lägga mig o kolla på Gilmore girls.
Man blir ju helt fast när man börjar kolla på en hel serie.

     
Såhär ser det ut när Ville leker med pappa och får pappas hår i näsan. Hehe

Kommentarer
Postat av: Lilian

haha va söt! :)

2009-05-06 @ 21:33:50
URL: http://lillzan.blogspot.com
Postat av: Mamma

Lilla gullungen, vilken minkonstnär

2009-05-07 @ 07:24:17
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0