London


Check in i Västerås.

Dags att berätta lite om London.
Startade med att vi hamnade helt åt helvete med tunnelbanan efter att ha setat på ett guppande tåg i en timme.
Nåja, efter att vi frågat och kollat på kartor, så hamnade vi till slut rätt.

Kommer till hotellet och får där höra att vi inte kan få 2 rum, som vi betalat för. Nej, det var tydligen en läcka i ena rummet så vi kunde få ett rum för 4 på deras andra hotell som var såååå mycket finare, enligt dem. Men för samma pris och det skulle tydligen vara bra. Hehe
Vi kom dit och här är ett foto av det rummet.

Ja. Det var nog inte tänkt att vara ett rum för 4 egentligen.
Sosso gick för att klaga, men fick svaret att då ska de ha mer pengar om vi vill ha ett till rum.
Doh. Jag var iof rätt positiv från början eftersom jag tyckte det skulle bli mysigt att alla sov i samma rum.
Lite pyjamasparty sådär. Hehe
Nåja, vi hade ju betalat för 2 rum, så visst skulle vi ha haft ett till rum. Vi fick ju ändå bara en dusch på 4 tjejer liksom.
Men men, det gick hur bra som helst ändå. Trots vissa ljud från vissa när de sover! ;) Hehe

Vi var på Madame Tussauds (vet inte om det stavas så). Lägger in lite bilder därifrån. Vissa bra, andra mindre bra.

    
    
   
  

Resten av tiden var det antingen äta mat/fika/gå gå gå/dricka öl. ;)

    
Buss, Fish´n´chips, Buckingham Palace, telefon med Big Ben i bakgrunden och en taxi.

  

  

  

 

Vi var ju på Harrods också. Snubblade över det när vi var ute och gick på lördagen. Letade efter nånstans att köpa cigaretter och helt plötsligt stod vi framför Harrods. Köpte förstås te därinne så man kunde få en påse som minne. ;)

Kan ju säga en sak, nästa gång tar vi taxi oftare! Haha
Får se var vi hamnar nästa gång. Paris, Budapest, Danmark? Who knows. =)


 
Tog ju lite bilder innan jag åkte, för att ha att titta på när jag saknade. =)

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Ni ser ut att ha haft jättekul :) Du och din mamma är väldigt lika! Ha en bra dag :)

2009-05-21 @ 07:30:49
URL: http://sunshine38.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ha ha va fan kammade jag mig inte en enda gång där borta?

2009-05-21 @ 09:18:08
URL: http://[email protected]
Postat av: donny

Härliga bilder! Det ser ut som att ni hade skitkul i alla fall! Hoppas det blir fler gånger. Det behöver ni nog allihopa! :)

2009-05-21 @ 12:26:52
Postat av: Denise

Nicole Kidman såg bra ut, men Mel Gibson såg psycho ut! =)

Tyckte det var för lång kö när jag var i London, men åker jag dit igen så blir det ett besök. Härligt med en liten tripp sådär. Riktigt avis!

2009-05-22 @ 11:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0