Fått plats på förskolan!

Äntligen fått en dagis-plats! Het sjukt känns det. Jag blev SÅ glad, fastän det inte är där vi egentligen ville ha. Haha. Vi ville in på Edlingevägen, men de har så fullt hela våren att de inte ens får in de syskon som har förtur. Då känns det rätt meningslöst att ens stå kvar i kön, för jag menar det LÄR ju de med syskon också göra och de hamnar långt före mig allihop.
Nåja, nu fick vi på Flöjtvägen och det känns skitbra helt plötsligt!
 
Hade ju redan förberett mig mentalt på att det kunde bli där, men jag hoppades ju ändå på Edlingev.
Men igår fick jag höra av 2 st i mammagruppen att de inte tar in på Edlingevägen och att Flöjtvägen inte heller tar in fler nu. De hade sagt till en av dem att deras lilla son Melker var den sista född 08 som kom in. (?) Vi kom ju in. Så. =)
Iaf, då grep paniken tag i mig så jag ringde själv till hon som har hand om det. Hon ringde upp för en stund sedan och sa då att det blir Flöjtvägen. Dock vet vi inte vilket datum än, men det är mindre viktigt. Kristian är ju hemma med honom så.

Nu är det bara skolan kvar. Kom igen nu...

Nu måste jag dammsuga lite. Snart kommer Erika o lilla Alice på lunch.

Kommentarer
Postat av: pethra

håller verkligen tummarna för skolan också! :)

2009-11-19 @ 11:06:35
URL: http://nanoliten.blogg.se/
Postat av: Lilian

Va bra att det inte blev Norrvalla iaf! :)

2009-11-19 @ 12:58:46
URL: http://lillzan.blogspot.com
Postat av: Denise

Skönt att ni fick ett som inte var skit iaf =)

2009-11-19 @ 13:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0