Feberskit

Nu har det kickat igång ordentligt. Vaknade och frös som fan. 39 graders feber. Suck?
Hostar så jag nästan spyr. Lovely.

Skrutt har också hostat hela natten, men han verkar iaf skonad från febern. Tack och lov.

Ikea imorrn känns oerhört avlägset. Hela veckans bravader känns faktiskt oerhört avlägset. =(
Men jag avvaktar till på fredag för att se om det med jobbet på lördag. Än är inte timmen slagen!
Vill ju gå.

Jag vill bara vila, läsa bok, sova och sen vila lite till. Men guess what, det vill inte min son! ;)

Nåja, ska sluta gnälla nu, jag är inte döende. Men det var bra längesen jag hade feber. Sist jag hade det
tror jag att jag t o m inte hade varit gravid än. Man blir så matt.

Nu svettas jag. För satan.

Kommentarer
Postat av: Nikolina

ja feberskit säger jag med s

2009-11-04 @ 17:22:38
URL: http://sunshine38.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0