Hallen


Såhär ser det ut, Lilian. =)




Läser bok


Majskrokar is the shit.


Tagit på sig pappas skor och vinkar hej då. Båda fötterna i samma sko t o m. ;)


Finaste.


Idag ska vi då på kalajs! Ville gick upp himla tidigt idag, redan kl.05:40, så han kommer snart sova sin middag.
Hade kunnat få honom att somna om, men jag kände mig rätt pigg så vi klev upp. Pigg och pigg. Inte dötrött iaf.
Iaf så passar det rätt bra att han vaknade så tidigt. Vi ska vara på kalaset vid ett och då hade jag nog behövt väcka honom en stund innan. Skönare om han kan sova klart.

Kommer framåt med julklapparna. Några st som är klara. Ska köpa lite till till Ville. Och en varsin till till Elias och Elliot. Sen är det Robin och de vi dragit lott om kvar. Nice. Då kan man gå på julskyltning några ggr utan att behöva leta efter nåt. =) Fast nåt hittar man ju alltid, förstås.

Kokade knäck till julklappsbytet häromdagen. Sugen på att koka en omgång till. Måste ju ha hemma, för snart är det juuuuul! Ska göra lite annat julgodis också. Längtar till Ville är så pass stor att vi kan baka pepparkakor och göra julgodis ihop hela familjen. Fast ändå längtar jag inte dit, för då är han inte liten längre. Hehe

Anyday now borde de ringa om förskolan. Vilken avdelning och vilket datum det är. Hoppas på fiolen, för där går både kusin Elliot och syssling Jamie.
Blir nog bra vilket som. Jag är inte lika rädd längre. Rädd är jag, men inte lika rädd.

Kommentarer
Postat av: pethra

Finaste, verkligen. Va glad jag blir att det känns bättre med förskolan! It will be great. Kram!

2009-11-25 @ 10:06:51
URL: http://nanoliten.blogg.se/
Postat av: Denise

Ni har det så fint hemma! Längtar efter ngt eget jag med.

2009-11-26 @ 11:03:51
Postat av: dONNY

"Läser bok" var väl att ta i. Peta och dreggla i boken, stämmer väl mer.

2009-11-27 @ 17:16:02
Postat av: Jag själv

Tack Denise! =)



Och Donny, han läser. Han är smart. Han är inte som du var i den åldern. Sådär.. egen.

2009-11-28 @ 17:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0