Julkalender

Tror bestämt att jag missat att skriva om att jag o baby firade 5 år den 20 november. Bio följt av middag stod på schemat. Vi skulle se 2012. Väl där får vi veta att det inte finns 2 platser bredvid varandra. Så självklart blev det ju inget. Platserna måste ha gått åt som smör, för bara 2 dagar innan fanns det 68 platser. Nåja, vi får se den sen. Sen skulle vi alltså äta nånstans. Efter mycket om och men var det skulle ske, så bestämde vi oss för att hyra film och köpa med kinamat. Så det blev ändå en mysig kväll till slut. =)

Present fick jag också. Han med, men han hade definitivt kämpat mer. Hehe.
Fick presentkort på Spakällan på en fotmassage samt ögonbrynfärg, fransfärg och ögonbrynsplock. Jag har haft lite ont i ben och fötter så han har fått massera en del på sistone. Nu tyckte han väl att nån annan kunde göra det. ;) Sen fick jag även 5 st stora röda rosor med ett kort. En ros för varje år, förstod jag sen när Erika berättat det. Haha. Fattade inte det först. Men det var gulligt. =) Tack baby, you rock.
Vad han fick för present? Ett begagnat ps3-spel och ett kort. Hehe. Men vafan, trodde inte vi skulle ge så dyra grejer! ;)

Igår var vi och tog sprutan för svinis. Känns i armen kan jag säga. Känns som ett stooort blåmärke. Var mycket irriterande inatt då jag brukar sova på vänster sida. Gick ju inte. Skönt att ha det gjort dock. Stod i kön kanske... 3-4 min, sen vare klart. Nice.

I lördags vare ferre hos Anna o Niclas. Det var trevligt, men jag kände att jag aldrig riktigt kom igång. Tyckte jag drack och drack men inget hände, liksom. Men det var ju skönt igår dock, så slapp jag vara bakis. Fast idag känner jag att man icke är pigg. Iaf, så drog vi ned på stan runt kl.00 i lördags, men jag o Kristian hade redan bestämt oss för att inte gå ut, så efter en snabb visit inne på Centro (kostar inget att gå in där, annars skulle vi inte ha gjort en snabb visit), så ringde vi morbror Johan och åkte hem. Kl.01:30 släckte jag lampan och då hade jag läst en stund också. Alldeles lagom.

Igår tände vi första ljuset förstås. Hela familjen satt runt köksbordet och tände tillsammans. Mysigt. Måste ju köpa en kalender till Ville! Hade glömt bort det till Kristian fråga igår om han inte ska ha en. Och det är klart han ska.
Måste bara hitta den perfekta. ;) Har ju iof lite bråttom, 1 december imorrn.
Herregud... december... Idag är det 19 dagar kvar på min mammaledighet. Fatta. Varit ledig 1½ år med vår lilla kille. Första tiden i magen och sen här som den alldeles lilla underbara killen han är. Det har gått så fort, men samtidigt har vi varit med om så mycket, hunnit göra mycket med honom. Jag är sjukt tacksam över att jag kunnat vara hemma såhär "länge" med honom.



Bästa tiden i mitt liv. Hittills.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0