Kryssning, check.

Då var vår tjejkryssning över för den här gången. Hade skitkul! Men visst känner man att man inte orkar som förut. Vid tolv kände jag mig nöjd och redo för sängen, men jag kände att det var lite väl mesigt, så jag höll ut till kvart över ett. ;)
Tog inte jättemycket kort för man glömmer ju alltid bort det när kvällen väl kommit igång.

I bussen på väg till Stockholm.

Resten av bilderna typ blundar folk på eller vänder bort huvudena. Hehe
Har iof ett till på mig o Lilian. De enda linslusarna verkade det som.


Äter middag.


Roligt att komma bort en stund, men så skönt att komma hem. En dag borta räcker absolut.
Idag blir det lugnt för mig o lillskrutt. Har lite ont i halsen o hostar lite, så jag måste avvakta och se om jag ska följa med på kursen ikväll på Öppna förskolan. Första hjälpen-kurs eller vad det heter. Hur man räddar barn.
Vilket naturligtvis är något jag inte vill missa, så jag hoppas det bara är förmiddagshosta eller vad man ska säga.

Nej nu blir det frukost för mig och lilla busungen. Mamma tackar skrutt för en hel natts sömn.

  
De här bilderna tog jag strax innan jag åkte så jag skulle ha ett par på lilla skrutt att titta på när jag saknade.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mormors lilla finaste kille, va jag saknar dig

2009-11-02 @ 13:09:14
URL: http://margoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0