Skoskåp

Men checka in hur snyggt det blev då! Gosh.

  
Vanligt och med mysfaktor. Love it.
Nu är det köpa vita dörrar och måla trappan vit härnere, sen är nedervåningen i stort sett som vi vill ha den. =)

Vi har förresten sålt bilen nu. Kanske jag skrivit? Hur som asbra! Men de pengarna är förstås inga vi får röra. De kommer komma väl till hands vare sig jag kommer jobba eller plugga nästa år. Öht måste vi börja lägga undan pengar varje månad när föräldraledigheten slutar.

Nej nu har mitt fredagsmys startat. Ville sover för ett tag sedan (somnade till vällingen halv sju) och Kristian har åkt till Jani för att spela tv-spel. Så för mig blir det att titta på ett par serier, sen läsa bok. Halvkolla på Idol också antar jag.



Klart man hjälper till!


Byggare bebis.

  
När jag började ta kort på skåpet så började han busa. =) Älskade älskade barn.


Älskar sin stol. Mest när den inte sitter i bilen förstås.

Innan jag glömmer bort den här lilla historien så måste jag skriva ned den.
Ville har ju lärt sig var magen och naveln är, så om man frågar så lyfter han på tröjan och pekar.
En dag hos hans mormor och morfar så satt jag, Ville och hans morfar i soffan. Ville halvligger
nonchalant mot ryggstödet och kollar tv.

Jag: Ville, var är magen?

Ville sätter handen på blöjan och trummar med pekfingret mot snoppen.

;)




Har jag sagt hur mycket jag älskar dig lilla unge?



Kommentarer
Postat av: Lilian

han har då charm den pojken.. va ni kommer få många flickor som ringer till er och lägger på när han blir större. hehe :)

2009-11-06 @ 19:52:42
URL: http://lillzan.blogspot.com
Postat av: pethra

Haha, vilken sötnos han är.. =)

2009-11-06 @ 19:54:09
URL: http://nanoliten.blogg.se/
Postat av: Mamma

Mormors lilla gullunge, han är det finaste som finns

2009-11-07 @ 08:31:25
URL: http://margoth.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Vilket snyggt skoskåp!!!!

2009-11-07 @ 12:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0