Snart iväg

Ville sover. Ska väcka honom om en tio min, för då ska vi traska iväg till Cicci o Lucas. Mammagruppen idag. Inte varit det på några veckor nu, alltid nån som varit sjuk eller så. Ska bli roligt. =)

Kristian var lite orolig o frågade om det är nåt barn där som går på förskolan, men det är det ju inte.
Vi sa att vi ska vara lite försiktiga med att låta Ville träffa barn som går på förskolan. Just nu alltså.
Som jag sagt förut så är jag egentligen inte rädd för svininfluensan, jag tror att Ville skulle klara av den bra.
Men man kan ju vara försiktig för det. Aldrig roligt när han är sjuk överhuvudtaget.

På fredag firar jag och gos 5 år. Då blir det middag och bio. Ska bli riktigt nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0