Första veckan avklarad

Veckans nöjd-lista:

Sprungit måndag, check.

Sprungit onsdag, check.

Sprungit fredag, check.

Inte ätit nåt onyttigt sedan i söndags, check.

Det går bra nu.


Ikväll är det tjejpartaj på schemat och det är ju aldrig fel! Men innan det ska vi till Rick och Erina för att fira Erina som blivit hela 9 år. Tiden går, mina vänner...

Imorrn ska vi fira lilla Jamie (kusinbarn) som fyller 1 år på måndag. Stora killen nu. =)
Helt plötsligt blev alla 5 st 08:or så stora. (Föddes 4 st sysslingar till Ville samma år som han föddes, alla de 4 är kusiner med varandra dessutom) Bara Jasmine kvar, sen är alla över året. Wtf?
Och Nowalie är snart TVÅ år t o m, eftersom hon är född så tidigt på året.
Ja, tiden går fort när man har roligt, det är ett som är säkert.

Snart kommer mina killar hem. Just nu var de hos Kristians jobbarkompis och Ville sov middag precis.
De skulle komma när han vaknat. Lilla skrutt... Duktig inatt som vanligt. 19-06:30 utan ett ljud. Mammas bebis.

Skulle ju ha hunnit till jobbet igår hade jag tänkt, men det hanns inte. Måste in i veckan!
Visserligen ingen panik med att säga till chefen egentligen, för jag måste ändå jobba typ hela/halva januari 
även om jag skulle komma in på skolan. Men ändå. 
Någon som faktiskt vet när skolan brukar börja? Datum runt?
Och när man brukar få beskedet i december? Försökte leta mig fram till svaret, men hittade inget.

Nu ska jag göra lasagne.

 

Kommentarer
Postat av: Denise

Terminen börjar den 18 januari. Det står på vissa skolors hemsida att första antagningsbeskedet skickas ut i början/mitten av december och nr 2 i början på januari. Man har inte mkt tid till att planera direkt =/

2009-10-12 @ 12:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0