Klantigt

Done. Äntligen. MEN, jag missade 14 frågor. =(
10 frågor på ORD-delen (svenska ord) och 4 frågor på ELF-delen (engelska). Så jävla irriterande. =(
14 underbara poäng som kanske kunde ha skuffat en uppåt på tabellen... vem vet.
Det var ju ändå på de delproven som jag hade mest rätt på, som jag tyckte var enklast.

Jag verkar ha hamnat nånstans där de flesta verkar hamna som gör provet för första gången.
Nåja, kan inte gå o gräma mig för det här nu hela tiden. Nu återstår det bara att se om jag kommer in på någon av utbildningarna. Hoppashoppas. Annars blir det prov i vår igen. Hoppas inte.


Har precis avnjutit en god middag, för mig själv. Kristian är hos en jobbarkompis, de ska fixa nåt på bilen. Sen kan vi sälja den. Ville sover hos sin mormor o morfar inatt. Skjutsade dit honom när jag kom hem ifrån provet.
Ska bli skönt att bara vara ikväll. Läsa bok sen. Somna skapligt. Sova UT imorrn. (För Lilian ni kommer väl inte innan halv tolv iaf? =) )
Vira ska sova här en stund imorrn medan hennes päron går på husvisning. Visningen var kl.12 och då äre dags för hennes nap, så då får hon låna Villes säng helt enkelt. =)

Idag önskar jag att våran "inte äta skräp på 1 månad"-deal var över. Jag vill ha godis. Och chips o dipp. Och cola.
Och kanske en delicatoboll till det. Blaha. NEJ förresten, en 200-grams Marabou. Ni kan ta bort den där delicaton.
Eller så lämnar ni den så jag kan äta den med.

Buhu.


////

Kom på att ni kanske undrar hur fan man kan MISSA frågor. Jo, om man inte tittar på baksidan av häftet. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0