Rensar

        
Att bada i diskhon är skoj! Eller så mycket bada är det ju inte. Sitta med rinnande vatten.
Han försöker dricka ur kranen, går sådär. ;)


Idag har jag kommit igång med lite rensande och städande. Rensade bort en hel del leksaker härnere och tog upp dem till Villes rum istället. Vi får börja vara där mer.


Ville med sina kusiner. Mumsig med majsisar!

På lördag ska vi till dem för att fira Elias som har fyllt 4 år. Han fyllde år den 10 september, men de har renoverat
hemma så kalaset fick vänta till nu. Efter det blir det en sväng till Gittan, Kim o Max. Längesen vi var där nu.


Mammas skor börjar bli intressanta. Dock tofflor på bilden förstås.

Imorrn blir det en snabb sväng till Billiga Nisse. De har så bra strumpor där till Ville och mamma och mormor skulle ändå dit så då hänger vi på. Kristians jobbfredag. Mycket tråkigt. Men vi har ju iaf helgen lugn och fin så man hinner
ju vara ändå hela familjen.
Funderar på om jag ska springa imorrn. Efter Billiga Nisse, vad sägs mamma? Hos er alltså, om du ser till Ville. =)

Nu har skrutt snart sovit en timme så nu är nog snart friden slut här.

Ibland kommer jag på mig själv med att bara titta... undra hur jag kunde ha sån tur.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Självklart får lilla skrutten vara här medans du springer

2009-10-15 @ 14:43:07
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0