Shopping

Varit på stan idag med mamma för att leta overall och vinterskor till Ville. Man var ute i INTE god tid kan jag säga. Har alla barn som ska ha overall i stl.92 den här vintern? Tydligt det.
Det skulle bli skaloverallen på Polarn o. pyret, men den var ju såklart slut. Fanns heller inte på nätet.
Gick att få hem från annan butik, men kostade då 150 kr extra. Icke.
Vanliga overallen där fanns inte heller i stl 92. Det blev en Everest istället. Då matchar han mamma och pappa dessutom. ;)


Skulle ha blivit denna.

  
Men blev denna. Köpte en mössa också. Mössan köpte jag först, när jag fortf. trodde att vi skulle kunna hitta den första overallen. Så färgen blev ju inte samma nu. Irriterande, but I´ll get over it.

Vinterskor blev det förstås också. Ångrar lite nu att jag aldrig kollade på Stadium. Det blev DinSko istället.
http://www.dinsko.se/Barn/Baby/Skor-och-sandaler.aspx?art=247674


Nu är det bara halsduk som ska inhandlas, eller fuskpolo. Vantar har vi handlat som både höstvantar och vintervantar. Oså fick vi ett par vintervantar av mamma.

Sen har vi en annan overall, en lila, som han kommer ha här hemma. Den vi köpt nu blir till dagis. Tror jag.

Snart kommer Kristian hem. Han och Ville skulle ut och leka medan jag åker o handlar. Jag och Ville var ute nyss, han var rätt så irri efter den turen på stan så han behövde en stund i sandlådan för att lugna sig. ;)

Kommentarer
Postat av: pethra

Galet det kändes att läsa "den ska han ha på dagis". Inte länge kvar.

2009-10-06 @ 16:19:09
URL: http://nanoliten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ssscchhh... Det är lääänge kvar! lalala håller för öronen ;)

2009-10-06 @ 20:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0