Skolan

Nu har jag sökt till skolan. Nu kändes det plötsligt nervöst. Tänk om jag inte kommer in på nåt av dem?
Vilket är fullt möjligt. Mina betyg är inte de bästa. Högskoleprovet ska jag göra, men jag räknar inte med
att det blir så höga poäng precis.
Nåja, jag har ju ett jobb... det ordnar sig. Och jag får ju stämpla upp. Hoppas jag? Borde väl inte vara några problem med det, hade ju dagar kvar när jag gick på mammaledigt.
Nu återstår det bara att gå och prata med chefen så hon också får veta mina planer. Kanske hinner göra det imorrn t o m. Måste ju ändå in och köpa en flarra till på lördag. =)

Usch.. nu äre fan nervöst. Det är fasiken inte alls omöjligt att jag inte kommer in på nåt av programmen...
Katastrof vore det inte, då söker jag ju bara till hösten och hoppas på bättre lycka då.
Men man vill ju helst starta nu så tidigt som möjligt när man ändå bestämt sig för att bli nåt.
Tar ju 3-4 år innan allt är klart så att säga... Och vi vill ha fler barn! Har inte tid att vänta på pluggandet.

Å ena sidan tänker jag att, om jag ändå hade pluggat för flera år sedan... Blivit nåt direkt liksom.
Men den andra sidan av mig vet att det inte hade funkat. Jag var inte redo. Nu, är jag redo.

Eftersom Ville vaknade så sent idag, så sover han middag just nu. Sovit en timme, så det får nog räcka nu.


Kommentarer
Postat av: pethra

Jag håller tummar och tår. Och som du säger, det är nu du är redo. Kör så det ryker! Jag tror på dig.

2009-10-08 @ 15:37:43
URL: http://nanoliten.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja det är bra att satsa på nåt riktigt och man måste vara redo, annars blir det bara skit av det

2009-10-08 @ 19:49:41
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Mamma, när du skriver in din adress därnere, så äre din bloggadress du ska skriva. Dvs margoth.blogg.se

2009-10-08 @ 20:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0