Biggest loser

Måste bara fylla på med att han t o m vet vad krokodil och papegoja är.
Jag bad honom hämta krokodilen. Mycket riktigt går han in i sitt lilla lektält och hämtar sin krokodil. Det fanns naturligtvist många andra leksaker där, annars hade jag inte varit så imponerad. ;)
Samma med papegojan när Kristian bad honom hämta den. Det är lite roligt, för krokodilen fick han ju liksom i torsdags, eller var det onsdags kanske. Dagarna flyter ihop. Nåja. Glad blir man iaf. =)

Nu är grabbarna hos Jani och Elsa på playdate. De kommer hem om nån timme eller två, så jag hinner vara med Ville en stund innan vi ska ut och lämna honom hos hans mormor o morfar.

Skulle ha sprungit imorse, eller ja, en timme sedan. Men jag vaknade vid 6-taget och hade sånt tryck i huvet, öron och ont i halsen. Funkar icke att springa då. Så jag är glad att jag har noll planerat idag.
Det blir nog godis och läsa bok för största slanten ikväll.

På måndag startar en tävling. Biggest Loser. Mellan mig och Pethra. Ska bli spännande och se om man blir extra peppad av att man tävlar. Förloraren bjussar på 3-rätters middag hemma hos sig. Sista november är slutdatumet.
Mitt mål är 8 kg till dess. Time will tell! Ska försöka att inte äta skit, men nåt slinker ju alltid ned.

Villes docka har namngetts. Han har en liten docka som skrattar när man trycker på magen.

Jag: Vad heter dockan, Ville?

Ville: Eija.

Så dockan heter Eija. Han är inte 62,5% finne för inget! ;)


Kommentarer
Postat av: Belinda

62.5% ? hehe går sånt att räkna ut ? :D .. Men han e duktig.. säger ju snart mer ord än Nowalie.. :P

2009-09-12 @ 12:07:47
Postat av: Mamma

Hihi mormors lilla "finnunge" så duktig

2009-09-12 @ 13:14:39
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0