Födis

Då var födelsedagen snart till ända. Har varit en jättefin dag med många besök och en massa jättefina presenter!
Presentkort is the shit! H&M (flera st därifrån), Triumph och Underbara Hem. Och växter! Uppskattar växter på ett helt annat sätt idag än när man var yngre. Då brydde jag mig helt enkelt inte om blommor o växter sådär precis. Men nu vet man att det gör sån skillnad i ett hem. Man mår bättre av blommor o växter. =)
Sen var det andra saker jag fick också. Ett jättefint halsband t ex. Foto-ramar som jag själv valde ut på Gekås. =) Byrå till sovrummet och läslampor till sovrummet. Fick pyjamas av Kristian o Ville, men den var jag dock och lämnade tillbaka. Tycker om att sova i en storlek större än vad jag egentligen har. Fanns inte i storlek större så jag ska leta i nån annan butik. Tack så mycket alla för allt! Helnöjd.

PLUS att jag sålde min Kronan-cykel idag också. Har fått en annan cykel av pappa så den här cykeln skulle bara ha stått o samlat damm. Men så la jag ut den igår och idag såldes den. 1200 pix rikare. =)

Vår lilla Ville har varit så go idag.. Han är alltid go, men idag har han varit extra go. Gah. Kan inte få nog av min lilla kille. Somnade själv i sin säng ikväll igen också.


Han går o svänger med armarna o gör nåt ljud.


Här hittade jag honom när jag hade diskat klart efter frukosten igår. Tittar mot tvn.


Busungen klättrar överallt. Lådor är favoriten.


"Va? Nej jag har inte gjort nåt!" ;)



Om ca 6 veckor kommer det en ny bebis i vänkretsen. Erika o Jimmys! Coolt. =) Axel eller Molly... Jag tror på en Axel, som jag gjort från början. Jag o Kristian är tydligen de enda som tror på pojke. Hehe. Time will tell.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Goaste ungen som finns

2009-09-21 @ 07:36:10
URL: http://[email protected]
Postat av: Denise

Grattis i efterskott!

Härligt med frukost på sängen. Goa killar du har =)

2009-09-22 @ 10:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0