Playdate igen

Idag var det playdate här hemma igen. Lucas med mamma och Vira med mamma. Oså vare lite firande av mig igen också.. hehe. Fick en present av Cicci. Bodybutter och ansiktsmasker. Provat en av maskerna och det kändes så skönt! Man blir ren på ett annat sätt efter en sån. Tack igen.

Vi började med att vara ute. Våra huliganer gör ju gärna allt utom är i själva lekparken. Åtminstone Ville.

Smitit iväg och äter plommon från vår trädgård.


Lucas gungar

  
Leker i sandlådan. Sen kom det ett flygplan som han kollar efter.


Min lilla tänkare...


Vira tuggar på mammas jacka. Mums!


Elvira


Måste ju förstås leka med samma leksak. ;)


Lucas i flodhästen

Sedan begav vi oss inåt. Det var dags för mellis för pojkarna och lunch för Viran.


Han vill gärna inte att nån annan lånar hans fåtölj.


Och här är det Vira som försökt sig på samma sak... hehe


Min lilla egoist.

        
Ville förstår inte alls varför Vira blev så ledsen. Han ville ju bara kramas. ;)


Som sagt... han vill ju bara kramas.. ;)

  
Här har vi en för jäkla ledsen Vira. Fick en leksak på näsan. Tro fan man blir ledsen liksom! Hehe


Leker med Villes stoooora docka. =)


Tjena!




Ikväll ville Ville inte somna utan problem. Tog ett braaa tag att få honom att sova.
Men så kan det vara ibland och man får tänka på alla andra kvällar då han somnar sött utan problem. =)

I helgen ska vi på Underbara Barn-mässan i Älvsjö! Det ska bli kul! Hoppas man hittar bra saker.
Eller får bra inspiration. Jag känner för att göra om i hans rum... varför vet jag inte riktigt.
Onödigt förstås. Men men. =)

Nu kom min käre sambo hem från innebandyn. Så nu blir det bingen o fortsätta läsa Isfolket!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina små snuttar

2009-09-30 @ 07:29:43
URL: http://[email protected]
Postat av: Nikolina

Åh läser du Isfolket?! 47 böcker s Vilken är du på? Den är såå braa :)

2009-10-03 @ 08:26:49
URL: http://sunshine38.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0